Just one day remaining...

Snart avslutas nästa sista dagen på mitt absolut sista sommarlov... Om ett år jobbar jag förhoppningsvis för fullt, annars är jag helt enkelt arbetslös... Det är väldigt skrämmande, då jag än så länge inte har bestämt mig till 100% vad det är jag ska satsa på. Finns ju så många olika val!

En dag återstår på lovet, en dag innan skolan börjar igen på torsdag... Hur ska man bäst ta till vara på dagen? Jag tror att absolut inte göra någonting är att förvalta dagen på det bästa möjliga sättet. Det blir en dag i lathetens tecken till större delen! Så laddar vi upp inför skolstart på torsdag, som jag ändå ser fram emot rätt mycket! Speciellt TV-lektionerna med helt ny utrustning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0