Dag 1 efter jullovet...

Efter lov vill man ofta inte gå till skolan, eller hur? Men konstigt nog har jag varit rätt taggad på skolan. Det är kul att träffa alla igen och har även längtat lite till vissa lektioner. Har varit positiv till det, enda tills imorse när klockan ringde... Klockan 8 började La Voix ropa ut ur telefonen och jag tänkte för mig själv "JAG VILL INTE!!!". Då var jag himla opepp på skolan och ville bara fortsätta sova i sängen. Tyvärr gick inte det, utan jag fick pallra mig upp efter att ha snoozat ett par gånger och in i duschen ett tag för att piggna till.

En otroligt seg dag igenom, och jag funderar nu på att bädda ner mig i sängen redan nu... Imorgon är jag ledig, men ska iväg med några klasskompisar o träna på förmiddagen. Ja, ni hörde rätt. Träna! Haha. Nu kör vi hårt här...

Nu hoppar jag i säng, och glor lite på TV sen sova. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0