Dygnvändaren...

Det är jag det! Jag vänder alltid på dygnen, så fort det blir lov... Varför ska det alltid bli så? Man blir alltid så lat när det är lov. Men jag har varit "produktiv" idag iallafall.

Städade mitt rum ganska så bra, och har kastat en hel del onödiga saker man sparar på. Sorterat massa viktiga papper och satt in dem i en pärm, typ kontoutdrag, lönespecifikationer och annat man prompt måste ha kvar! Jag tycker jag förtjänade lite vuxenpoäng där! Jag har dock ett problem, vad gör jag av skiten som ska sparas men som inte ska ligga framme? Jag har inte så mycket förvaring i mitt rum...


Min säng invarderas av allt, ett bombattentat hade ägt rum nästan...

Jag har även beställt lite filmer från CDON. Det blev Harry Potter och Halvblodsprinsen, Sällskapsresan-filmerna (Alla samlade i en box) och första säsongen av Sjunde himlen. Längtar som en tok tills de kommer hem! Jag kommer ha mycket att kolla på i sommar!

Dessutom bokades det även lite tågbiljetter. Tåg till Västerås nästa vecka, jag ska på Rix FM Festival där! Och även tågbiljett hem från Östersund senare i sommar. Jag kommer åka upp till Östersund med min syster med familj någon gång vecka 28 och så blir det tåg hem därifrån. Skönt att komma iväg lite på semester, och framförallt att det är just Östersund. Älskar stället! Helt underbart är det där uppe!

Nu tickar klockan iväg, och jag ska tvinga mig i säng i hopp om att inte riktigt vända på dygnet helt... Eller kanske vända tillbaka det kanske man ska säga?

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Jag kommer hem till dig och kollar på Sjunde himlen. Okej? Bra!

2010-06-23 @ 18:11:41
URL: http://bonnietyra.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0