Hemma i soffan...

Jag är hemma från Sandviken där jag övernattade efter Ockelbo. En spännande hemresa blev det, och totalt hade jag åkt med 3 olika tåg hem från Gävle. Tåg 1 skulle byta lokförare i Tierp, men avbytaren kom inte så vi blev stående. Tillslut fick vi hoppa på ett SJ-tåg som precis kom in och åka med till Uppsala för att där byta till ett tåg som skulle ta oss till Upplands Väsby som var våran slutdestiantion. Alltid lika spännande att åka tåg...

När jag väl kom fram så var det hem och åt, och direkt vidare på födelsedagskalas för att fira min systerson Theo som fyller år imorgon! Han fyller hela 6 år, var det inte nyss jag blev morbror? Galet va fort tiden går!

Just nu ligger jag och kikar på Tsatsiki - Vänner för alltid. Så mycket minnen från när jag var mindre, älskade Tsatsiki-filmerna. De är sjukt gulliga! Men ska passa på att blogga om den senaste tidens äventyr också, jag har ju missat en del... Har ju en hel veckas äventyr att skriva om! Bäst att sätta fart.


Scenen i Ockelbo igår, med Sandvikens Symfoniorkester

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0