Livskvalité med en bästa vän!

Vid 7 idag rullade ett tåg in på Stockholms Central, på tåget satt en av mina bästa vänner. Denna bästa vän var Bonnie! Kärt återséende, och vi trallade iväg direkt.


Vid S:ta Clara fick vi inte vara...

Vi gick genom stan, ner till Kungsan, ut på Skeppsbron och sen tog vi oss till Skeppsholmen. Vi gick och bara var, pratade och hade det allmänt härligt i solen! På Skeppsholmen hittade vi fantastiska hängmattor, där vi fastnade. Hängmatta är bland det skönaste du kan ligga i, helt underbart! Det är något jag måste ha i min trädgård i framtiden. Där låg vi i varsin hängmatta och njöt för fulla drag och pratade. Pratade om allt och inget! Framtidsvisioner, familjemiddagar och allmänt om allmänt.

Det är inte alltid vi får möjligheten att bara njuta såhär, vi har inte bara tagit dagen som den kommer utan det är alltid planerat. Nu fick vi njuta av livet, av värmen och närheten av en bästa vän! Livet kan inte vara bättre än såhär!

Tack för idag Bonnie!


Bonnie i hängmattan

Kommentarer
Postat av: Bonnie

Som sagt; sommarlovet kunde inte börjat bättre! Tack!

Hängmattor in my heart! Snooooor bilderna!

2010-06-11 @ 08:32:41
URL: http://bonnietyra.wordpress.com
Postat av: Mika

puss på er! JAG SAKNAR ER!

2010-06-12 @ 19:45:07
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0