Påväg mot Ockelbo

Då sitter man på tåget då, tåget mot Gävle. Sen möts jag upp av Carro och vi tar oss hem till henne först innan vi beger oss mot OCKELBO! Idag är ju Dagen B, Kronprinsessan Victoria gifter sig med Ockelbo-sonen Daniel Westling, och därför anordnas en stor artistgala i Ockelbo, för att hylla brudparet! Anders Berglunds orkester tillsammans med Sandvikens Symfoniorkester backar upp artister som Lill-Babs, Molly Sandén, Roger Pontare och Miss Li med flera. På kör står finaste Jessica Marberger, så det finns all anledning till att åka dit för oss!

Jag ser fram emot en trevlig dag och kväll och hoppas innerligt att vi slipper regn! Tyvärr ser det inte så lovande ut... Men har vi tur så!

Befinner mig just nu i Vattholma med tåget och jag vet inte hur jag ska roa mig själv... Har sjukt tråkigt här! Det är iallafall tur att musiken finns :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0