Sommarlov, gräset är så grönt...

För ÄNTLIGEN har jag sommarlov! Som jag längtat, det är ett välbehövligt efter de senaste veckornas intensiva jobbande. Men det var värt det, skapade massa kontakter. Sen var det ju tidsbegränsat, jag visste att jag snart skulle få lov så då var det lättare att jobba. Och nu har jag det, jag har looooooov!

Dock är det med lite ångest... Det är mitt absolut sista sommarlov. Det allra sista. Till nästa sommar är man inte ledig om man inte har jobb, då är man snarare arbetslös. Men jag ser fram emot det med! Att äntligen få komma ut i arbetslivet, att äntligen få jobba med det jag vill jobba med och att äntligen slippa skola. Även fast jag kanske kommer plugga vidare senare!

Men som sagt, sista sommarlovet. Jag ska fokusera på det och se till att det blir GRYMT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0