Sömn?!

Var det inte jag som förut sa att sömn var så underbart? Det har jag tydligen glömt bort för jag är fortfarande vaken och så... Men är det sommarlov, så är det. Men nu måste jag faktiskt sova, det blir en härlig vecka som kommer! Planerna ser ut som följer:

Måndag: Alcazar på Skeppsbron med Sara.
Tisdag: Markus Krunegård på Skeppsbron med Syster.
Onsdag: Charlotte Perrelli och Magnus Carlsson i Kungsan med Sara, Lollo och Bonnie.
Torsdag: Mix Megapol-konsert i Kungsan med massa spännande artister.
Fredag: Anna Bergendahl i Kungsan.
Lördag: Ockeblo och artistgala för bröllopet, med Carro.
Söndag: Åka hem från Carro.

En väldigt händelserik vecka! Jag som inte skulle planera något i sommar, haha. Men det är underbart! Nu ska det dock sovas, Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Bonnie

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHA.

"för bröllopet med Carro"

Är det någonting ni inte har berättat!? xD

HAHAHAHAHA!

2010-06-15 @ 10:32:15
URL: http://bonnietyra.wordpress.com
Postat av: Ulrika

Jaha så du ska till kungsan idag. jag med..... Så du ska åka ända upp till ockelbo.

2010-06-16 @ 14:42:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0