Stockholm!

I hela mitt liv har jag bott i Stockholm, eller ja strax utanför. Stockholm har alltid funnits, och varit så självklart. Det har aldrig varit något speciellt, just för att man har haft det hela tiden. Men det finns folk som fascineras av Stockholm, älskar det ofantligt mycket, och verkligen njuter av utsikten och bara känslan av att vara i Stockholm. Dessa människor är bland annat mina allra bästa vänner!

Att se och höra hur de njuter av Stockholm, det är helt fantastiskt att bara stå och granska. Det har också fått mig att öppna ögonen, att se vad det är de ser. De ser allt fantastiska, hur vacker staden är och de ser kulturskatten som finns i Stockholm. Jag ser mest stressen... Men som sagt ser jag allt nu med, Stockholm är en oerhört vacker stad och jag är lycklig över att bo här och känna denna stad. Framförallt sommaren, sommaren i Stockholm är oslagbar!




Kommentarer
Postat av: Mika

sthlm <3

2010-06-12 @ 19:44:42
URL: http://aliveinthedangerzone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0