Talangfinal!

Ja, jag har ju jobbat på Talang och i fredags var det final. Jill Svensson tog hem förstaplatsen och vann 500.000 kronor. Tänk om jag också kunde vinna så mycket. Då vore jag lycklig!

Efter finalen var det efterfest, vi hade det riktigt trevligt!! Jag som var sjuk, och riktigt ordentligt sjuk dessutom, tänkte att jag inte skulle stanna så länge men det slutade med att jag var kvar tills det stängde klockan 1. Vi fick taxi hem, men dock på 4 personer. Vi åkte i en timme ungefär, och totalt blev det 6 mil. Jag blev avsläppt sist dessutom, lite jobbigt. Men skönt ändå att få taxi hem!

Det mindre roliga var kanske att jag som sagt var väldigt sjuk... Detta ledde till att jag såg väldigt full ut, fullast av alla ungefär! Mindre roligt... Men men, det är ju sånt som händer. Jag var inte full iallafall, och följde heller inte med vidare till Café Opera!


Den enda bilden jag såg duglig ut på iallafall... Eller minst hemsk/full?

Kommentarer
Postat av: Bonnie

alltså, wow. DU BLOGGAR! Jag blir ju imponerad!? :-D Snögg design!

2010-06-08 @ 17:08:19
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0