Melodifestivalen är över...

Iallafall för i år, det har varit en underbar Melodifestivalsresa! Det gick över förväntan för Jessica Andersson så jag är såååå lycklig. Och ÄNTLIGEN fick jag träffa henne, i lördags utanför efterfesten... Scenariot som utspelade sig då kommer jag aldrig glömma, helt UNDERBART!

Lite tråkigt var att jag inte kunde leva Melodifestival fullt ut förra veckan, förrän fredagkväll och lördag. Jag fick inte riktigt samma feeling som förra året... Men det är helt och hållet på grund av skolan. Nästa år ska jag vara ledig de sista dagarna innan finalen, så är det bara!

Glada Gänget återförenades igen, och vi har haft underbara dagar tillsammans! Vi är helt och totalt crazy, and I love it. Men nu ses vi inte på ett tag igen... DET hatar jag :(

Glada Gänget, jag saknar er redan <3

Kommentarer
Postat av: Jennie

<3

2010-03-18 @ 14:28:14
URL: http://jennie95.blogg.se/
Postat av: Bonnie

I miss you guys! Åh, fan vilken Melodifestival det varit... Jag saknar det redan!

2010-03-19 @ 12:31:46
URL: http://bonnietyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0