Barnens Allsång 6/7

Jag tog sovmorgon idag och var inne vid Skansen till 12 kanske?! Då höll Marie på att repa Miracle för fullt och dom fick inte riktigt till hur bandet skulle spela. Tillslut löste det sig. Iallafall så hade Martin hållt plats åt mig, tack så mycket! Han satt då och snackade med Olas fans. Dom var mycket trevliga, Monica, Mikaela, Annika och vad ni nu alla hette xD Jag förstår inte hur ni orkade vara där sen klockan 3 på morgonen?! Iallafall så pratade jag en hel del med dom. Klockan 14 började showen.

Henrik var inte med då heller.. Det enda som var skillnaden var väl att Picasso bytt Winning Streak mot Miracle och att Ola var där ;) Ola fick bara sjunga en egen låt, Feelgood. Den var riktigt bra. Sen skulle han sjunga Allsång. Han fick dp sjunga Imse Vimse Spindel och Rockspindeln som Jimmy Jansson fått gjort veckan innan. Han gjorde det rätt så bra, dock kunde han vök inte Rockspindeln särskilt bra?!

Sen var det signering och Picasso var lika glad att se mig :D Vi skulle ta kort men ljuset blev fel så bilden blev skitmörk, så vi sket i det för dagen. Sen gick vi med Ola-fansen till sidan där ville träffa Ola igen för att få en kram. När dom spronger efter Ola står vi kvar och Picasso ger kram till några hon känner och jag stod precis bredvid så när hon ändå var i farten så fick jag en kram med :D Marie som inte brukar ge så mycket kramar.. :D

Sen åkte jag hem till mig igen, trött som vanligt xD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0