För en gångs skull inte trött!

Dagen... Dagen... Ja, ska jag skriva om dagen kanske?! Jag har verkligen inget vettigt att skriva om.. Men ja, dagen idag har varit bra. Längsta dagen i skolan, men det var bra. Jag har alltid varit sjuuukt trött varje dag jag åkt hem från skolan, fast inte idag. Igår höll jag verkligen på att somna och i tisdags åkte jag ju fel på grund av att jag var så trött. Men idag var jag hur pigg som helst, inte det minsta trött hem. Det berodde väl på att jag sovit mer inatt. Jag gick och la mig redan vid 22 för att hoppas på att jag vaknade pigg, det funkade! Så jag är inte trött än..

Kanske borde kommentera Idol?! Jag tycker att den nya juryn klarar sig riktigt bra faktiskt! Känns helt naturligt att ha dom där. Dom säger även dom elaka saker när folk är dåliga, men dom är roliga och sjunger med i låtar och massa saker! Jag gillar dom!

Nej, nu funderar jag på att ändå gå och lägga mig. Jag börjar bli trött på att sitta här och inte göra så mycket... Men visst ja, vi hade Engelska-läxa till imorrn... Jag vet inte vad vi ska göra :S haha

Imorrn har jag en lektion och sen ska jag hem och Photoshopa lite! Kanske att ni får se det, men inte förrän efter helgen. Ja, ni får se helt enkelt. Apropå helgen längtar jag något enormt efter allt vi ska göra!!!

Nej, vi hörs något imorrn. Godnatt!
/Mikael

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0